2 augustus Manali: extra quality prayer flags


Nou, lekker geslapen hoor, 10 uur achter elkaar. Wat knap je daarvan op. Mijn keel is al een heel stuk beter geworden. Vanmorgen Manali ingegaan en voor Mirjam en mij een prachtige ketting gekocht bij een Tibetaanse winkel. En natuurlijk oorbellen. We hadden geen zin om met de hele groep weer in een bus te gaan sightsee-en. Ik zie die hoofdjes straks al drie weken. Vanmorgen ook ma gebeld; die had gelukkig de mails ontvangen.

Angelique, die ook van de groep deel uitmaakt, zei vanmorgen dat haar oma dood is. 85 jaar. Ze heeft besloten terug te gaan naar Nederland (!) Nu is ze naar het busstation, maar belde net om te zeggen dat Henk haar paspoort nog heeft. Die leveren we in om gegevens te laten overnemen. Maar Henk loopt nu ergens in de stad! Dus is Rick hem nu gaan zoeken en ik ben met de eigenaar op zijn kamer gaan kijken. Maar ik zag niets en denk eigenlijk dat hij alles bij zich draagt. Nu hoop ik dat Rick hem heeft gevonden. He he Rick is er weer. Henk zat in een cybercafe en ze hebben hem gevonden. Poe poe.

We hebben ook gebedsvlaggen voor pa gekocht. Die gaan we op de pas (1 van de 5) ophangen. Zal ook proberen een boterlampje te kopen om een lichtje te branden voor hem en de oma van Angelique. Het zijn extra quality vlaggen, zo is ons verzekerd. Als hier een bui op valt, worden alle kleuren behouden! Anders druipt de verf eraf. En dat willen we naturlijk niet.