24 augustus echt vakantie houden!

Vanmorgen heerlijk ontbeten met yoghurt en lassies. Mjam! Daarna met Niels de hele stad Leh doorgeslenterd. Het rare is, dat ik nog niet echt iets moois heb gezien dat ik wil hebben. Kettingen zat, maar heel uniek zijn ze niet. En echt unieke zijn gejat. Je ziet hier van die traditionele kettingen en die zijn volgens mij gewoon voor een prikkie opgekocht bij arme mensen. Rick en Niels zijn naar de kapper geweest voor resp. 20 en 30 rupee. Vanavond weer heerlijk gegeten op het dakterras van Il Forno.

's Avonds waren we nog op tijd om de dragers uit te zwaaien. Bleek er uiteindelijk eentje zoek te zijn! Een wat oudere drager die de broer van Prem is. Na een uur wachten nog steeds niets. Hij kan niet lezen en weet niet waar we zitten. Nu ik dit schrijf heb ik geen idee of ze hem al gevonden hebben. Ik heb Nawang dik geknuffeld. Hij had alles door elkaar gedronken, ha ha. En de rest ook.